Selecteer een pagina

Sponsoren

ONDERSTEUNING

Gezinshuis de Vlerken krijgt zijn inkomsten vanuit de gemeente. Het gaat dan om betaling voor de zorg en behandeling die de kinderen nodig hebben. Denk aan de dagelijkse kosten voor levensonderhoud, maar ook bijvoorbeeld een therapie die een kind nodig heeft. In het gezinshuis willen wij de kinderen een zo gewoon mogelijk leven laten leiden en dat kost natuurlijk geld. Als een kind mee wil doen aan een sport of een instrument wil leren bespelen dan willen we dat graag mogelijk maken. Maar denk ook aan de aanschaf van speelgoed, fietsen, boeken, spelletjes en hobbyspullen. Of als er een nieuwe vlerk in het Arendsnest komt is het fijn als we diegene een nieuw en fris eigen kamertje kunnen geven. U begrijpt… deze kosten zitten niet in de vergoeding vanuit de gemeente inbegrepen. Daar hebben we u voor nodig!

Mocht u ons willen ondersteunen met een gift, kunt u uw gift overmaken op rekening NL56 RABO 0144 9549 74, t.n.v. Stichting het Arendsnest. Uw gift is belasting-aftrekbaar omdat het om een stichting met een Anbi-status gaat.
U kunt ook gebruik maken van de button hiernaast om te doneren (bank, creditkaart of PayPal).
Wij zijn heel blij en dankbaar met iedere bijdrage! Alvast hartelijk dank!