Selecteer een pagina

Verbouwing tienerkamers

Verouderd

image-2016-07-26(1) De kamers van onde vlerkenze twee oudste kinderen zijn aan een grondige opknapbeurt toe! De kamer van de oudste is 8 jaar intensief gebruikt en in die jaren is er niet echt wat aan gedaan. Hetzelfde geldt voor de kamer van de middelste, ook al heeft die in de tussentijd een nieuwe bewoner gekregen. De kamers zijn 8 jaar geleden gemaakt toen ons huis een grondige verbouwing onderging en ingericht op kosten van onze werkgever. Dit is een eenmalige bijdrage geweest.

Tienerkamers

Het idee is om van de huidige kamers, die destijds als kinderkamers zijn ingericht, frisse en multifunctionele tienerkamers te maken. In beide kamers komt een hoogslaper met daaronder zowel opbergruimte als een bureau.image-2016-07-26(3)

Naast de hoogslaper hebben we nodig: twee bureaustoelen, een kastje/make up tafeltje en wellicht iets van een zitzak/lekkere stoel om te kunnen chillen, zoals tieners dat doen. De muren zullen ook onder handen worden genomen en het is leuk om de kamers af te maken met accessoires (verlichting, iets leuks aan de muur, iets voor de vensterbank, klok etc.).

Helpt u mee?

Natuurlijk dragen we ook zelf bij in de kosten van het opknappen van de kamers, maar we kunnen uw hulp ook heel goed gebruiken!
U kunt ons helpen door uw gift (die belastingaftrekbaar is) over te maken op onze rekening: NL56 RABO 0144 9549 74 t.n.v. stichting het Arendsnest. Graag als omschrijving vermelden: ‘Tienerkamers’.

Uiteraard zullen er foto’s worden gemaakt van het eindresultaat!!!

hi_watt7Technisch Lego

Heeft u misschien nog ergens (technisch) Lego liggen waar uw kinderen zijn “uitgegroeid”? We nemen het graag van u over, want sommige kids bij ons zijn er gek op!
Het is (zelfs bij ons 🙂 ) onverwoestbaar, goed voor hun ontwikkeling en de ze zijn er dagelijks lekker mee bezig!